Bestilling
Hvordan bestiller jeg?
Du tilføjer de varer du ønsker at købe til ”kurven”. Når du er færdig trykker du ”til kassen” enten via kurven i højre hjørne eller vi pop-up vinduet der kommer frem når du tilføjer en vare.
Kan jeg ændre min ordre efter gennemført bestilling?
Hvis du har bestilt forkert, bør du omgående kontakte os på os på telefon 71999192 eller support@evermart.dk , så kan vi rette din ordre. Er bestilling foretaget tæt på kl 16.00 i hverdage, er det ikke sikkert at vi kan nå at få den rettet inden afsendelse. Som udgangspunkt er det dog ikke noget problem, hvis du blot tager kontakt med det samme.
Jeg har spørgsmål til et produkt?
Du er altid velkommen til at skrive eller ringe til os på telefon 71999192 eller support@evermart.dk. Telefonen har åbent mandag-torsdag fra 13:00-16:00 og fredag 08:00-12:00. Vi har ligeledes en chatfunktion, der er tilgængelig fra 08:00-16:00 man-torsdag og 08:00-12:00 fredag, som du finder i nederste højre hjørne af din browser.
Jeg ønsker at ændre mine oplysninger på ordren?
Du bør omgående kontakte os på os på telefon 71999192 eller support@evermart.dk , så kan vi rette din ordre. OBS. Er bestilling foretaget tæt på kl 16:00 i hverdage, er det ikke sikkert at vi kan nå at få den rettet inden afsendelse. Som udgangspunkt er det dog ikke noget problem, hvis du blot tager kontakt med det samme.
Kan jeg bestille via mail eller telefon?
Det kan du sagtens. Via telefon skal vi bruge dine kortoplysninger eller tlf. til mobilepay, og via mail vil bestillingen af sikkerhedsmæssige grunde foregå via kontooverførsel.
Kan jeg bestille til udlandet?
Vi sender som udgangspunkt kun til Danmark. Vi vil dog altid forsøge at finde en løsning, og har du et bestemt ønske, kan du kontakte os på mail eller telefon og få information om fragtpriser til udlandet.
Jeg havde problemer med at lave en bestilling?
Kontakt os på mail eller telefon, og så finder vi en løsning med det samme. Tjek altid din mail og spamfolder for en evt. ordrebekræftelse.
Kan jeg betale via mobilepay?
Ja det kan du sagtens. Det kræver at du har aktiveret nethandel på din telefonen i applikationen Mobilepay. Har du ikke gjort dette, kan du stadig vælge mobilepay som betalingsmetode, og så vil du blive guidet i hvordan du aktiverer det.
Annullering af en ordre
Hvis du ønsker at annullere en ordre skal du gøre det hurtigst muligt, da alle ordre bliver sendt samme dag som de er bestilt, med undtagelse af weekender. Kontakt os på mail eller telefonisk.
Hvordan fortryder jeg et køb og sender jeg en vare retur?
Du skal jf. Handelsbetingelserne udfylde en returformular
her. En returlabel kan købes på vores hjemme. Yderligere information samt formular kan findes via dette link:
https://www.evermart.dk/retur
Kan jeg ombytte en vare?
Man kan ikke få byttet sin vare, men vi tilbyder at man kan sende den retur og få refunderet varen, så kan man bestille det korrekte og undgå en lang ventetid og ombytningsproces. Man kan sende varen retur via dette link:
https://www.evermart.dk/retur
Jeg har bestilt forkert?
Hvis du har modtaget din varer, kan du returnere den og få den refundereret - Se: ”Hvordan fortryder jeg et køb”. Er du i tvivl om hvilket produkt du skal bestille, kan du altid kontakte os.
www.evermart.dk/Retur
Fejl og mangler
Jeg har modtaget en forkert vare?
Vi gør vores bedste for at holde fejlprocenten på et minimum. Skulle det mod forventning ske, at du har en modtaget en forkert vare, bedes du kontakte os på mail eller telefonisk, så vi kan finde en løsning med det samme. Telefon 71999192 eller support@evermart.dk
Jeg er utilfreds med den vare jeg har modtaget?
Kontakt os på telefon elller mail, hvis du har nogle spørgsmål til varen du har modtaget. Er der tale om en mangel eller fejl, vil vi gøre alt for at udbedre den. Lever varen ikke op til den forventede kvalitet, vil vi ligeledes forsøge at løse situationen bedst muligt.
Min ordre/vare er mangelfuld, hvad gør jeg?
Vi opfordrer dig til at kontakte os med det samme på mail support@evermart.dk , så kan vi finde ud af hvor fejlen er sket. Du bedes ligeledes vedhæfte billeder der kan dokumentere fejlen/manglen.
Mit produkt er holdt med at virke, hvad gør jeg?
Kontakt os på mail: support@evermart.dk , så vil vi gøre vores bedste for at finde en løsning!
Hvem betaler for porto ved reklamation?
Hvis der er tale om en gyldig reklamation, betaler Evermart ApS selvfølgelig udgifter i forbindelse med retur. Jf. Handelsbetingelserne gælder dette ikke hvis der benyttes en fragtmetode som vi ikke anbefaler eller som er betydeligt dyrere end andre alternativer. Ved retur af pakkeforsendelser, kan du købe en returlabel på vores hjemmeside, og dette beløb bliver så refunderet ved accept af reklamationen.
Øvrige spørgsmål
Hvorfor skal jeg oplyse min e-mail og telefonnummer ved bestilling?
Vi skal bruge oplysningerne til at kontakte dig, såfremt der skulle være noget vigtigt ang. din ordre. Din ordrebekræftelse sendes ligeledes til din e-mail. Desuden skal PostNord eller DAO bruge oplysningerne til sende dig information omkring din forsendelse.
Kan jeg afmelde mig nyhedsbrev?
Du kan selvfølgelig altid afmelde dig vores nyhedsbrev. Dette kan gøres i selve nyhedsbrevet eller ved at kontakte os på mail.
Kan jeg skrive en anmeldelse af min købsoplevelse?
Vi opfordrer alle kunder til at give os en trustpilot anmeldelse. Vi har både brug for ris og ros, så vi kan forbedre os og sørge for at du som kunde får den bedste købsoplevelse. Desuden kan du altid finde nyheder og information på vores facebook side: https://www.facebook.com/evermartdk
Skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet ved bestilling?
Nej det er selvfølgelig 100% frivilligt. Vi opfordrer dog til det, så du kan modtage nyheder og specialtilbud.