Har du spørgsmål?

Vi har besvaret 32 mails i løbet af den sidste time!

Hvis du kontakter os igennem vores kontaktformular nu, kan du forvente at få svar inden kl. 17 :)
Vi besvarer omkring 250 mails om dagen.
Vores gennemsnitlige svartid har i løbet af den sidste uge været 1 time og 28 minutter, og vi gør alt hvad vi kan for at vende tilbage på din henvendelse så hurtigt som muligt!
Ny forespørgsel
Eksisterende ordre
Obligatorisk
Vælg et emne ...
Et produkt
Generelt spørgsmål
Obligatorisk
Obligatorisk
Vedhæft et billede for at hjælpe os med at forstå din henvendelse.
Obligatorisk

Ofte stillede spørgsmål

(klik på spørgsmålet så kommer svaret)

 Forsendelse 
 

Hvad koster fragt?

Fragtprisen afhænger af de valgte produkter samt hvordan du ønsker den leveret. Der vil altid være en gratis fragtmetode som kan vælges og så vil andre fragtmetoder kunne vælges mod et ekstra gebyr. 

 

Hvor lang tid går der fra jeg har bestilt, til jeg modtager min vare?

Det afhænger af den valgte leveringsmetode samt lagerstatus på den bestilte vare. Hvis varen er på lager og vil det fremgå af den valgte leveringsmetode hvornår du kan forvente at modtaget produktet. Bestiller du inden for den angivet deadline, kan du altid vælge en metode hvor du modtager din ordre den næste hverdag. DAO leverer desuden 365 dage om året, så med den metode kan du også modtage din ordre i weekender og på helligdage.  
 

Hvordan sendes min ordre?

Du kan vælge i mellem følgende fragtmetoder
DAO og Postnord.

Hvad er levering til nærmeste posthus og hvordan får jeg besked?

Ved denne leveringsmetode, sendes pakken til det nærmeste posthus/pakkeshop i forhold til den valgte leveringsadresse. Du får besked på mail/telefonnummer når og hvor pakken kan afhentes, så snart den ligger klar til dig. Du vil desuden kunne følge den på track and trace.

 

Kan jeg få leveret til Pakkeboks?

Hvis du blot vælger ”Pakke til pakkeshop” og indtaster de nødvendige oplysninger: Så sendes pakken til den valgte pakkeshop eller Pokkeboks.

Hvad sker der, hvis forsendelsen bortkommer under leveringen?

Kontakt os med det samme på telefon 71999192 eller [email protected] og så finder vi en løsning med det samme. Du har selvfølgelig ret til at modtage dit produkt, og hvis eksempelvis PostNord har lavet en fejl, er det en sag mellem Evermart ApS og PostNord.

 

Hvad gør jeg, hvis forsendelsen er beskadiget?

Kontakt os på [email protected] og så finder vi en løsning med det samme. Du må meget gerne tage billeder af både pakken og produktet, så vi kan bruge det i en evt. sag mod fragtfirmaet.

 

 Ordrestatus

 

Hvornår modtager jeg min ordrebekræftelse?

Din ordrebekræftelse sendes til den mail du har oplyst kort efter gennemført bestilling. OBS. Tjek din spamfolder. Skulle du ikke have modtaget den, kan du kontakte os på mail og få den tilsendt.

 

Hvornår får jeg besked om at varen er pakket og sendt?

Vi pakker typisk ordrer i tidsrummet 09.00-22.00, og du vil få besked på mail så snart din ordre er pakket. Ordren sendes altid samme dag, som den bliver pakket. Er der tale om en pakkeforsendelse, vil du få besked fra det valgte fragtfirma inden for 12 timer med et track and trace nummer.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min bestilling?

Hvis du mod forventning ikke har modtaget din forsendelse 3 hverdage efter bestilling, skal du kontakte os på mailen eller telefonisk.

 

Hvordan kan jeg følge min forsendelse?

Inden for 12 timer fra at du har modtaget besked om at varen er pakket og sendt, modtager du en mail fra det valgte fragtfirma med track and trace link. OBS. Tjek din spamfolder. Hvis du ikke har modtaget noget, kan du kontakte os på mail og få besked samt link til at følge din ordre.

 

Jeg er i tvivl om min ordre er gået igennem?

Så snart at din ordre er gået igennem, modtager du en bekræftelse på mail. OBS. Tjek din spamfolder. Har du ikke modtaget denne og/eller er du stadig i tvivl, kan du kontakte os på telefon inden for åbningstid og/eller mail.

 

 

 Betaling

 

Hvilke betalingsmuligheder er der?

  • Kreditkort –Visa, Mastercard osv. 
  • Viabill – Kredit uden gebyr eller ekstra omkostninger. 
  • Mobilepay – Betal med din mobil
  • EAN – til offentlige institutioner
  • Faktura betaling – Til virksomheder
  • ApplePay

 

Hvornår blive mine penge hævet?

Vi trækker aldrig pengene før end at ordren er pakket og sendt. Indtil da er dine penge blot reserveret på din konto.

 

Er priserne inkl. Moms?

Ja, alle priser på www.evermart.dk er inkl. Moms.

 

Er det muligt at betale via EAN-nummer som offentlig kunde?

Ja, dette vælger du blot på siden hvor du indtaster dine oplysninger og vælger betalingsmetode. Under punkt 1 – vælg erhverv/offentlig og herefter ”Betal med EAN nummer i punkt 3.

 

Kan jeg betale på efterkrav?

Nej vi tager ikke imod betaling på efterkrav.

 

Kan jeg betale via en bankoverførsel?

Det kan sagtens lade sig gøre. Du kan blot kontakte os på mail [email protected] og så finder vi en løsning.

 

Kan man som virksomhed betale via. Faktura?

Ja, du vælger blot ”faktura betaling” under betalingsmetode. Under punkt 1 – vælg erhverv/offentlig og herefter ”Faktura betaling” i punkt 3.

 

Hvad er Viabill?

Viabill er en betalingsløsning, hvor du kan dele din betaling ud over en længere periode. Der er ingen gebyrer eller skjulte omkostninger, så den samlede pris er den samme som ved kreditkort betaling af det fulde beløb.

 

Min betaling blev afvist?

Hvis din betaling bliver afvist gentagne gange, kan det skyldes flere ting. Der kan være en teknisk fejl på hjemmesiden, eller det kan være din bank, som afviser betalingen. Kontakt os på telefon 71999192 eller [email protected] og så finder vi en løsning med det samme.

 

Jeg er i tvivl om hvorvidt min betaling er registreret eller ej?

Hvis du har modtaget en ordrebekræftelse er din ordre registreret. OBS. Tjek din spamfolder. Er du stadig i tvivl? - Kontakt os på telefon 71999192 eller [email protected] og så finder vi ud af det med det samme.

 

 Bestilling
 

Hvordan bestiller jeg?

Du tilføjer de varer du ønsker at købe til ”kurven”. Når du er færdig trykker du ”til kassen” enten via kurven i højre hjørne eller vi pop-up vinduet der kommer frem når du tilføjer en vare.

 

Kan jeg ændre min ordre efter gennemført bestilling?

Hvis du har bestilt forkert, bør du omgående kontakte os på os på telefon 71999192 eller [email protected] , så kan vi rette din ordre. Er bestilling foretaget tæt på kl 16.00 i hverdage, er det ikke sikkert at vi kan nå at få den rettet inden afsendelse. Som udgangspunkt er det dog ikke noget problem, hvis du blot tager kontakt med det samme.

 

Jeg har spørgsmål til et produkt?

Du er altid velkommen til at skrive eller ringe til os på telefon 71999192 eller [email protected]. Telefonen har åbent mandag-torsdag fra 13:00-16:00 og fredag 08:00-12:00. Vi har ligeledes en chatfunktion, der er tilgængelig fra 08:00-16:00 man-torsdag og 08:00-12:00 fredag, som du finder i nederste højre hjørne af din browser. 

 

Jeg ønsker at ændre mine oplysninger på ordren?

Du bør omgående kontakte os på os på telefon 71999192 eller [email protected] , så kan vi rette din ordre. OBS. Er bestilling foretaget tæt på kl 16:00 i hverdage, er det ikke sikkert at vi kan nå at få den rettet inden afsendelse. Som udgangspunkt er det dog ikke noget problem, hvis du blot tager kontakt med det samme.

 

Kan jeg bestille via mail eller telefon?

Det kan du sagtens. Via telefon skal vi bruge dine kortoplysninger eller tlf. til mobilepay, og via mail vil bestillingen af sikkerhedsmæssige grunde foregå via kontooverførsel.

 

Kan jeg bestille til udlandet?

Vi sender som udgangspunkt kun til Danmark. Vi vil dog altid forsøge at finde en løsning, og har du et bestemt ønske, kan du kontakte os på mail eller telefon og få information om fragtpriser til udlandet.

 

Jeg havde problemer med at lave en bestilling?

Kontakt os på mail eller telefon, og så finder vi en løsning med det samme. Tjek altid din mail og spamfolder for en evt. ordrebekræftelse.

 

Kan jeg betale via mobilepay?

Ja det kan du sagtens. Det kræver at du har aktiveret nethandel på din telefonen i applikationen Mobilepay. Har du ikke gjort dette, kan du stadig vælge mobilepay som betalingsmetode, og så vil du blive guidet i hvordan du aktiverer det.

 

Annullering af en ordre

Hvis du ønsker at annullere en ordre skal du gøre det hurtigst muligt, da alle ordre bliver sendt samme dag som de er bestilt, med undtagelse af weekender. Kontakt os på mail eller telefonisk.

 

Hvordan fortryder jeg et køb og sender jeg en vare retur?

Du skal jf. Handelsbetingelserne udfylde en returformular her. En returlabel kan købes på vores hjemme. Yderligere information samt formular kan findes via dette link: https://www.evermart.dk/retur

 

Kan jeg ombytte en vare?

Man kan ikke få byttet sin vare, men vi tilbyder at man kan sende den retur og få refunderet varen, så kan man bestille det korrekte og undgå en lang ventetid og ombytningsproces. Man kan sende varen retur via dette link: https://www.evermart.dk/retur

 

Jeg har bestilt forkert?

Hvis du har modtaget din varer, kan du returnere den og få den refundereret - Se: ”Hvordan fortryder jeg et køb”. Er du i tvivl om hvilket produkt du skal bestille, kan du altid kontakte os. www.evermart.dk/Retur

 

 

 Fejl og mangler

 

Jeg har modtaget en forkert vare?

Vi gør vores bedste for at holde fejlprocenten på et minimum. Skulle det mod forventning ske, at du har en modtaget en forkert vare, bedes du kontakte os på mail eller telefonisk, så vi kan finde en løsning med det samme. Telefon 71999192 eller [email protected]

 

Jeg er utilfreds med den vare jeg har modtaget?

Kontakt os på telefon elller mail, hvis du har nogle spørgsmål til varen du har modtaget. Er der tale om en mangel eller fejl, vil vi gøre alt for at udbedre den. Lever varen ikke op til den forventede kvalitet, vil vi ligeledes forsøge at løse situationen bedst muligt.

 

Min ordre/vare er mangelfuld, hvad gør jeg?

Vi opfordrer dig til at kontakte os med det samme på mail [email protected] , så kan vi finde ud af hvor fejlen er sket. Du bedes ligeledes vedhæfte billeder der kan dokumentere fejlen/manglen.

 

Mit produkt er holdt med at virke, hvad gør jeg?

Kontakt os på mail: [email protected] , så vil vi gøre vores bedste for at finde en løsning!

 

Hvem betaler for porto ved reklamation?

Hvis der er tale om en gyldig reklamation, betaler Evermart ApS selvfølgelig udgifter i forbindelse med retur. Jf. Handelsbetingelserne gælder dette ikke hvis der benyttes en fragtmetode som vi ikke anbefaler eller som er betydeligt dyrere end andre alternativer. Ved retur af pakkeforsendelser, kan du købe en returlabel på vores hjemmeside, og dette beløb bliver så refunderet ved accept af reklamationen.

 

 

 Øvrige spørgsmål

 

Hvorfor skal jeg oplyse min e-mail og telefonnummer ved bestilling?

Vi skal bruge oplysningerne til at kontakte dig, såfremt der skulle være noget vigtigt ang. din ordre. Din ordrebekræftelse sendes ligeledes til din e-mail. Desuden skal PostNord eller DAO bruge oplysningerne til sende dig information omkring din forsendelse.

 

Kan jeg afmelde mig nyhedsbrev?

Du kan selvfølgelig altid afmelde dig vores nyhedsbrev. Dette kan gøres i selve nyhedsbrevet eller ved at kontakte os på mail.

 

Kan jeg skrive en anmeldelse af min købsoplevelse?

Vi opfordrer alle kunder til at give os en trustpilot anmeldelse. Vi har både brug for ris og ros, så vi kan forbedre os og sørge for at du som kunde får den bedste købsoplevelse. Desuden kan du altid finde nyheder og information på vores facebook side: https://www.facebook.com/evermartdk

 

Skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet ved bestilling?

Nej det er selvfølgelig 100% frivilligt. Vi opfordrer dog til det, så du kan modtage nyheder og specialtilbud.

 

 

Vores Certifikater: