Erhvervskøb

Evermart.dk er ikke kun for private. Vi handler også løbende med virksomheder der ønsker billig kvalitets elektronik leveret indenfor et døgn.



På trods af at vi gerne handler med virksomheder, er størstedelen af vores kunder private, hvilket betyder at vores webshop primært er målrettet dette segment.

Du vil derfor som erhverv opleve at der i kassen ikke er felter hvor du kan skrive firma navn eller vælge faktura betaling, men det er der en løsning på.

Firmaer kan skrive virksomhedens navn i feltet kaldet "fornavn" og medarbejderen der skal være att. i feltet "efternavn". 

Efter køb vil du automatisk modtage en faktura til bogholderiget, og derefter er det bare at afvente at ordren bliver leveret.

Vi tilbyder også betaling på faktura, dog uden kredit. Ønsker du at betale på faktura kan du kontakte os på [email protected] eller 71 99 91 92, hvorefter vi vil lave en ordre og sende en faktura til dig. Så snart fakturaen er betalt, vil vi afsende din ordre.

Har du specielle ønsker, eller er der noget vi skal skaffe hjem, er du altid velkommen til at kontakte os! 



På Evermart.dk tilbyder vi altid 14 dages returret til erhverv.

Køb til offentlig institution

Kommer du fra en offentlig institution som f.eks. skole, kommune, universitet eller lign. er du meget velkommen til at handle på evermart.dk.

På trods af at vi gerne handler med det offentlige, er størstedelen af vores kunder private, hvilket betyder at vores webshop primært er målrettet dette segment.

Du vil derfor som offentlig institution opleve at der i kassen ikke er felter hvor du kan skrive institutionsnavn, men det er der en løsning på.

I feltet kaldet "fornavn" kan du skrive institutionens navn og feltet "efternavn" bruges til medarbejderen der skal være att. 

Vi modtager gerne EAN betalinger, og det eneste du skal gøre er at taste din institutions EAN nummer ind i feltet "Betal med EAN nummer" i kassen. 


Har du specielle ønsker, eller er der noget vi skal skaffe hjem, er du altid velkommen til at kontakte os!