Generelle oplysninger:

Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig, som kunde, og

Evermart A/S
Gamma 5
8382 Hinnerup
Tlf 71 99 91 92 (10 - 16.00)
CVR-nr 35656588  

Etableringsår: 2014

E-mail: Support@evermart.dk

Evermart.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os. 

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på evermart.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen

2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Vælg forsendelses-/betalingsmåde

4. Godkend vores handelsbetingelser

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet


Bestilling: 

På evermart.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. Det er også muligt at bestille varer i vores fysiske butik på Gamma 5 - dette foregår dog ved onlinebestilling også og kontantbetaling er derfor ikke mulig. 

Når du handler med evermart.dk indgås aftaler på dansk. 


Ordrebekræftelse:

Alle ordrer bekræftes automatisk (pr e-mail), og du vil indenfor max 8 timer på hverdage modtage besked pr e-mail, hvis der skulle være problemer med levering (restordre / udsolgte artikler).

Du kan altid følge din ordre-status, ved at følge det link, der er angivet i din ordrebekræftelse, eller ved at gå ind på din medlemskonto. Ordrestatus står øverst til venstre på ordre-siden.
Betaling via Bankoverførsel kan ske efter nærmere aftale med os. Ordrer der betales efter køb såsom bankoverførsel, vil være gældende i 10 dage fra ordre-dato, herefter annulleres de automatisk. 
 
Annullering af Ordre:
Har du placeret en ordre som du ønsker at annullere, kan du gøre dette ved at kontakte Evermart A/S på Tlf: 71 99 91 92 eller Support@evermart.dk forudsat at du ikke har modtaget den bindende ordrebekræftelse/faktura. Hvis ordren er behandlet og varerne sendt, har du stadig mulighed for at fortryde købet – se ”fortrydelsesret”.
 
Betaling:
Ordrer kan betales på følgende måder:
Kreditkort: Dankort, Visa, Mastercard og Maestro

Der tages ikke gebyr ved betaling på evermart.dk.

Beløbet hæves først på dit kort når varerne sendes fra evermart.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Evermart A/S anvender en betalings-gateway fra ePay. Alle kortdata sendes krypteret.


Bemærk at ALLE priser på Evermart A/S.dk er inkl. 25 % moms

Rabatter:

Har du et gavekort, mængderabat eller lign. gør vi opmærksom på at disse ikke kan benyttes samtidig.

Kun én rabat kan bruges pr. ordre, medmindre andet er udspificeret.

Levering:

Alle forsendelser sendes med PostNord og leveres inden for 1-2 dage fra bestillingen er foretaget såfremt varen er på lager (med mindre andet er aftalt). 

Vi leverer i hele Danmark med undtagelse af Grønland og Færøerne.

Fragtomkostningerne vil bl.a. afhænge af antallet af varer, deres vægt, og hvor varerne skal leveres. Leveringsomkostninger vil altid fremgå tydeligt, når du bestiller varer på www.Evermart.dk

Der er desuden også mulighed for at afhente ordrer på Gamma 5 i Hinnerup.

Fragtpriser:

Post Danmark B-brev (Alle ordrer under 100gram)  - Fri fragt og 1-3 dages levering 

Pakker:

Post Danmark til nærmeste posthus: Fri fragt

Post Danmark til døren: kr. 29,-

 

Fortrydelsesret & retur:

 Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på evermart.dk

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (indsæt mail, tlf. nummer osv.)  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare  og her (du kan enten printe fra browseren, eller højre-klikke og trykke "gem som") - Hent returformular. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om. Såfremt du returnere ordren ved at nægte modtagelse trækker vi 50 kr.- fra returbeløbet som dækker returfragten.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord –  du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Ved tilbagebetaling benytter vi os af samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet med mindre andet aftales. Tilbagebetalingen kan tilbageholdes, indtil at vi har modtaget varerne retur.

 

Tilbagebetaling af købsbeløb

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), - uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
(OBS Vi betaler ikke returfragt ved brug af fortrydelsret)

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Evermart A/S
Gamma 5
8382 Hinnerup

 Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. 

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular - Hent returformular.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Vi anbefaler at man benytter vores returlabel ved returforsendelser af pakker således at vi kan følge forsendelsen via et trackingnummer.

Bemærk: Pakker skal sendes "med omdeling". 



Reklamation og garanti:

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på evermart.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret . Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi opfordrer til at du returnerer varen i sin originale emballage, hvis muligt. Evermart A/S er ikke ansvarlig for garantier givet af tredjemand.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering dækkes ikke af Evermart A/S

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation

Varen sendes til:

Evermart A/S
Gamma 5
8382 Hinnerup

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. Brug gerne vores RMA skema her (- Hent returformular.). Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Kampagner

Evermart.dk har løbende kampagner, til henholdsvis nye og gamle kunder. Evermart ønsker altid at skrue de bedste tilbud sammen, men forbeholder sig retten til at tilbagekalde kampagner uden varsel, og Evermart.dk tager forbehold for trykfejl i kampagner.

 

Klage:

Køber kan klage via skriftlig henvendelse til: support@evermart.dk Du har som køber også mulighed for at klage til (link) Forbrugerklagenævnet eller Forbrugerombudsmanden.  Retsforholdet afgøres efter dansk ret.

Privatliv & Cookies findes her.