Din indkøbskurv er tom.
✓ Dag til dag levering
✓ Gratis levering
✓ 2 års reklamation
✓ Dansk webshop
✓ Perfekt Trustpilot score
✓ 14 dages fuld returret
Din indkøbskurv er tom.
✓ Dag til dag levering
✓ Gratis levering
✓ 2 års reklamation
✓ Dansk webshop
✓ Perfekt Trustpilot score
✓ 14 dages fuld returret
Gratis fragt på alle ordre!
→ Dag til dag levering
14 Dages returret
→ Nem & billig retur
Over 22.000 anmeldelser & 750.000 Glade kunder
→ Siden starten i 2014
Dansk virksomhed
→ Hovedsæde i Aarhus
Over 22.000 anmeldelser
& 750.000 Glade kunder
Din indkøbskurv er tom.
✓ Dag til dag levering
✓ Gratis levering
✓ 2 års reklamation
✓ Dansk webshop
✓ Perfekt Trustpilot score
✓ 14 dages fuld returret
Tilbage
✅ Digital Bagagevægt hjælper dig med at undgå dyre overvægtsgebyrer
✅ 2 stk. Kabinetaske passer perfekt til de typiske håndbagage mål
✅ Samlet i en pakke for at give en bekymringsfri rejseoplevelse
Med den smarte og kompakte digitale bagagevægt kan du let tjekke vægten på din håndbagage eller kuffert inden afgang. Bagagevægten er lille og nem at tage med i kufferten, så du også nemt kan veje din bagage, når du skal hjem igen. Den klipses nemt fast rundt om håndtaget på din bagage, og du kan løfte op i kufferten for at veje den.
Kabinetaskerne er designet til at passe til håndbagage målene for flyselskaber som Ryanair, Wizz og Easyjet. Tasken rummer plads til en hel uges tøj og er meget praktisk med lynlås, hanke og skulderstrop. Med den her taske undgår du ekstra udgift ved check-in, da den passer til de fleste håndbagage mål.
Bemærk, at målene ved de forskellige flyselskaber er en smule forskellige. Grundet taskens bløde struktur kan den formes så den passer langt de fleste på markedet. Taskens præcise dimensioner vil også variere alt efter hvor meget fyld der er i den.
1 stk. Digital Bagagevægt - Max 40 kg
2 stk. Kabinetaske - lille håndbagage til fx. Ryanair / Wizz / Easyjet / Norwegian / SAS mm-Sort
Pakkerabat
spar 21%
På lager
Pakkerabat
spar 21%
På lager
Evermart.dk elsker elektronik, value for money og god kundeservice.